Fitness

Opis zajęć


  • classes programs thumbnail

    TABATA


    Jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.

    więcej
    Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.
  • classes programs thumbnail

    SZTANGI


    Jest to łatwiejsza wersja treningu siłowego, który dedykowany jest zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet. Sztangi to trening wytrzymałości siłowej ze sztangą lub wolnymi ciężarami, skuteczne rzeźbiący sylwetkę, wzmacniający gorset mięśniowy, a także spalający tkankę tłuszczową.

    więcej
    Dzięki takiemu treningowi zbudujesz swoją silną i wyrzeźbioną sylwetkę.
  • classes programs thumbnail

    CIAŁOKSZTAŁT


    Są to zajęcia o średniej intensywności, które ukierunkowane są na wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych. Ćwiczenia są wykonywane powoli, dokładnie i bezpiecznie.

    więcej
    Poza tym wzmacnia się mięśnie bez nadmiernego ich powiększania czy pogrubiania Podczas zajęć wykorzystujemy m.in. ciężarki i stepy.
  • classes programs thumbnail

    TRENING METABOLICZNY


    Forma treningu polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku z okresami o umiarkowanym wysiłku.

    więcej
    Powoduje szybką redukcję tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji organizmu.
  • classes programs thumbnail

    INDOOR CYCLING


    Jest to połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Indoor Cycling nie wymaga poczucia rytmu czy zapamiętywania skomplikowanych układów choreograficznych.

    więcej
    Jest treningiem bezpiecznym , w którym ryzyko kontuzji ograniczone jest do minimum.
  • classes programs thumbnail

    SPALANIE


    Jest to trening typu cardio, w którym zaangażowane są mięśnie całego ciała. Redukcja tkanki tłuszczowej oraz bardzo szybkie spalanie kalorii w trakcie treningu i nie tylko-treningi typu spalanie przynoszą efekty jeszcze długo po zakończonym wysiłku!

    więcej
    Trening, który wyciśnie z Ciebie siódme poty i zadba o uzyskanie zdrowej i szczupłej sylwetki.
  • classes programs thumbnail

    TBC


    "Total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Zajęcia o średniej intensywności. Rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utrata tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności tlenowej.

    więcej
    Staniesz się silniejszym i sprawniejszym, a już po kilkunastu treningach, żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiał zastosować większe obciążenie.
  • classes programs thumbnail

    TRENING OBWODOWY


    Trening obwodowy to szybkie efekty treningowe! Trening obwodowy jest świetną alternatywą dla treningów Split oraz FullBodyWorkout. Łączy w sobie trening siłowy z cardio. Jest szczególnie polecany osobom, które nie mają dużo czasu oraz oczekują szybkich efektów, a także nie lubią monotonii.

    więcej
    Prawidłowo wykonany trening obwodowy niesie za sobą całą masę pozytywnych skutków- rozwijane są wszystkie grupy mięśni, intensywne tempo spalania kalorii , zwiększa się również wytrzymałość i wydolność całego organizmu.
  • classes programs thumbnail

    ZDROWY KRĘGOSŁUP


    Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców.

    więcej
    Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.
  • classes programs thumbnail

    PERFECT BODY


    Są to intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. Są to proste ćwiczenia ogólnorozwojowe na wszystkie partie ciała, z wykorzystaniem różnych akcesoriów, takich jak: ciężarki, gumy, stepy.

    więcej
    Wszystko przy rytmicznej, energetycznej muzyce.
  • classes programs thumbnail

    ABS


    ABS/ PŁASKI BRZUCH to trening wzmacniający i kształtujący mięśnie brzucha. Taki trening jest odpowiedni dla wszystkich, zarówno dla początkujących, jaki dla osób bardzo zaawansowanych.

    więcej
    Dzięki dużej dawce rozmaitych ćwiczeń na mięśnie brzucha w skuteczny sposób wzmocnisz i wyrzeźbisz ich strukturę,
  • classes programs thumbnail

    FIT SYLWETKA


    Ogólnorozwojowy trening wzmacniający z elementami spalania. Dzięki użyciu różnorodnego sprzętu wyrzeźbisz swoje ciało nadając mu sportowy i zdrowy wygląd.

    więcej
    Jest to trening zarówno dla kobiet i mężczyzn.
  • classes programs thumbnail

    FIGHT CLUB


    zajęcia, które opierają się na treningu bokserskim, poszerzone także o elementy Kick-Boxingu, gdzie stosuje się zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość czy poczucie rytmu.

    więcej
    Dodatkowo rozwijający cechy psychiczne m.in.: panowanie nad stresem, poczucie własnej wartości, czy pewność siebie.
  • classes programs thumbnail

    BRAZYLIJSKIE POŚLADKI


    Ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet -możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach .

    więcej
    Dodatkowo ten trening ujędrnia uda oraz pomaga zredukować cellulit – upieczesz więc dwie pieczenie przy jednym ogniu.